011 2676 275 (do 14:30h) | 011 2607 353 | 064 423 53 54 office@herbaway.rs

ASANA SARVANGASANA – POLOŽAJ SVEĆE

Photo: ASANA SARVANGASANA - POLOŽAJ SVEĆE

Jedan od najdragocenihijih joga položaja... 

Asana Sarvangasana stimuliše rad tiroidne žlezde, prostate i abdominalnih organa. Prijatno isteže ramena i vrat i povećava dotok krvi i kiseonika u mozak. Ova asana poboljšava varenje, ubrzava metabolizam, ublažava simptome menopauze i zamora. Sarvangasana održava kičmu mladom i elastičnom, uspostavlja harmoniju čitavog organizma, prenosi magazin Sensa.
Izvođenje asane:
Legnemo na prostirku i ispravimo sve neravnine koje bi ometale izvođenje položaja. Ruke su uz telo dlanovi okrenuti ka podu, brada blago ka grudnoj kosti. Savijemo noge u kolenima tako da je donji deo tela na podu. Udah. Sa izdahom lagano podići obe noge na devedeset stepeni u odnosu na pod. Udah. Sa izdahom podići noge i telo u kosu sveću.
Dlanovima blago pridražavamo donji deo leđa. Dišemo svojim ritmom. Kada je telo pripremljeno, podižemo se na ramena i dođemo u konačan položaj sveće. Udah. Sa izdahom savijemo desnu nogu spajajući koleno i čelo. U položaju udišemo, a izdah je spontan (tri udaha i izdaha). Ispravimo desnu nogu i ponovimo isto levom nogom. Saviti obe noge u kolenima puštajući da se spuste do cela.
Dišemo u položaju svojim ritmom i blago pridržavamo donji deo leđa. Zadržimo se u položaju koliko prija. Vratimo dlanove na pod, dlanovi su tačke oslonca. Udah. Sa izdahom ne odižući glavu od poda lagano vraćamo leđa i noge na pod. Prilikom izvođenja asane osvestimo događanje u telu i vežbu izvodimo samo u granicama prijatnosti.

Izvor: magicnobilje.com

 

Jedan od najdragocenihijih joga položaja…

Asana Sarvangasana stimuliše rad tiroidne žlezde, prostate i abdominalnih organa. Prijatno isteže ramena i vrat i povećava dotok krvi i kiseonika u mozak.Ova asana poboljšava varenje, ubrzava metabolizam, ublažava simptome menopauze i zamora. Sarvangasana održava kičmu mladom i elastičnom, uspostavlja harmoniju čitavog organizma, prenosi magazin Sensa.
Izvođenje asane:
Legnemo na prostirku i ispravimo sve neravnine koje bi ometale izvođenje položaja. Ruke su uz telo dlanovi okrenuti ka podu, brada blago ka grudnoj kosti. Savijemo noge u kolenima tako da je donji deo tela na podu. Udah. Sa izdahom lagano podići obe noge na devedeset stepeni u odnosu na pod. Udah. Sa izdahom podići noge i telo u kosu sveću.
Dlanovima blago pridražavamo donji deo leđa. Dišemo svojim ritmom. Kada je telo pripremljeno, podižemo se na ramena i dođemo u konačan položaj sveće. Udah. Sa izdahom savijemo desnu nogu spajajući koleno i čelo. U položaju udišemo, a izdah je spontan (tri udaha i izdaha). Ispravimo desnu nogu i ponovimo isto levom nogom. Saviti obe noge u kolenima puštajući da se spuste do cela.
Dišemo u položaju svojim ritmom i blago pridržavamo donji deo leđa. Zadržimo se u položaju koliko prija. Vratimo dlanove na pod, dlanovi su tačke oslonca. Udah. Sa izdahom ne odižući glavu od poda lagano vraćamo leđa i noge na pod. Prilikom izvođenja asane osvestimo događanje u telu i vežbu izvodimo samo u granicama prijatnosti.

Izvor: magicnobilje.com

Submit a Comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

0